Eksän uusi muija kummittelee unissani, vaikka en ole häntä koskaan edes nähnyt. Ensimmäisessä unessa hän oli kaunis tanssijavartaloinen ihminen, joka koitti olla mulle ystävällinen, vaikka mä vinoilin (oltiin meidän kotona, vinoilin mun hankkimista kamoista). Hänellä oli tosi pienessä häkissä pöllö (saattoi se olla variskin) ja seeprapeipon tai jonkun vastaavan pieniä poikasia (näyttivät kyllä harmailta miniatyyri kananpojilta) ja hän antoi mulle kaksi.

Häkki kuvaa ahtaalla olemisen tunnetta ja se pöllö, joka oli todella ahtaalla, tarkoittaa "rauhaa, sielullista tasapainoa, jota etsimme sisimpäämme maailmassa, joka on täynnä synkkää vihamielisyyttä."  Häkkiin teljetty eläin voi myös tarkoittaa, että pääsee eroon siihen eläimeen liitetystä huonosta puolesta. Joka variksella on esim. "itkeminen jonkun ihmisen vuoksi". Suomennettuna: mä olen tosi ahtaalla tän jatkuvan eksän yms. perään itkemisen vuoksi. Haen mielenrauhaa. Ehkä jopa saavutan jonkunmoisen. Lahjat meinaavat ystävällisyyttä ja suopeutta ja olojen parantumista.

Toisessa unessa se nainen oli ruma keski-ikäinen, joka puhui kuin papupata, eikä edes huomannut mun vittuiluani (kasteli kukkia ja järjesteli vaatekaappia entisessä lastenhuoneessa).

Kolmannessa unessa se nainen oli näyttelijätär, joka esiintyi kadulla. Lauloi ja tanssi. Sivusta katsominen merkitsee oman elämän väheksymistä ja...syrjässä pysyttelyä.