Maalla

  Eilen valvotti ja siinä ajatusten karusellissa välillä jo mietin, että perun koko jutun. Mä olen aina valmis vetäytymään ja eristäytymään, jos ongelmia on tiedossa. Sitten suren yksinäisyyttäni, mikä johtuu eniten siitä, että suuri osa läheisiäni asuu landella. Mitäs menin muuttamaan kaupunkiin. Mun tragediani on, että maalla mä aina ikävöin kaupunkiin ja nyt kaupungissa maalle.

  Tänne maalle pääsee helposti junalla.  Nyt olen ystävän luona isolla maatilalla, juuri tulin saunasta. Istun takkahuoneessa, jossa aina nukun täällä ollessani. Olo on hyvä ja rentoutunut. Onneksi sain itseni liikkeelle, mä olen ollut liikaa paikoillani. Huominen ei tällä hetkellä hermostuta ollenkaan. On tässä pahemmistakin paikoista selvitty. Aion lähteä juhlista ajoissa, koska en halua olla todistamassa mitään känniriehumisia. Tuppukylässä yöpaikka luvattiin ystävän luota myös, niin ei tarvitse lasten luona patjalla lattialla maata.