Saatanan saatana. 600 mg ibuprofenia ei auttanut mitään. Joten mä join desilitran vahvaa likööriä kotiin tullessa. Ja nyt mä olen kännissä, kipu vaanii jossain taustalla. Hitto minä, terve ihminen. Lääkkeitten pitäis auttaa yhtä hyvin kuin alkoholin, koska kumpaakaan en ole niin paljon nauttinut, et ois vaste noussut. Pikemminkin päinvastoin. Neljän tunnin välein 600 mg ibuprofenia ja gramma parasetamolia vuoron perään ja SILTI SATTUU. Helvetti. Mutta hahhaa, seuraavan kerran otankin kaks Panacodia, repiköön siitä. Panacod on kyllä yli mainostettu särkylääke, tai sitten kodeiini ei tehoa muhun. Siks mä otankin kaks. Laitoin oikeen kellon soimaan klo 22, et jos en ookaan klo 19 hereillä. Ennen sänkyyn menoa otan lisää likööriä. Katsokaa, kun niitä lääkkeitäkään ei saa ylen määrin nauttia, ni siks mieluummin viinaa. Huomenaamulla soitan lekurille, et josko sais reseptin jotain tajun vievää ja sairista, vaikka mä inhoonkin olla vaan kotona, sillä eihän tästä muuten tule helvetin pentelettä...