Olen puoli vuotta käynyt kuntokeskuksessa ja vasta toissa päivänä keksin, että siellä on sauna! Kiitos viemäriremontin, joka estää mua käymästä suihkussa kotona. Saunaahan mulla ei ole, enkä ole saunavuoroa varannut, kun en koskaan tiedä milloin sinne kerkiän. Salin saunassa olen käynyt jo kaksi kertaa. Se antaa uutta tsemppiä liikuntaankin. Tiistainna kävin peississä ja eilen corevenyttelyssä. Ohjaaja on tehnyt mulle kuntosaliohjelmaakin, mutta siihen tutustuminen on hitaan puoleista : )). Eilenkin oli jäänyt lasit kotiin, enkä ilman ohjeita ymmärrä niistä laitteista mitään. Huomenna menen aamusta tekemään koko ohjelman läpi. Lupaan ja vannon ;)...

  Syönyt olen kuin hevonen. Piti laihduttaa joo, mutta kun keittiötä ei voi käyttää, niin pitää syödä ulkona. Eilen söin puistossa Subin patonkia, missä ei sinänsä kauheasti kaloreita ole, mutta ostin myös cookien kahvin seuraksi. Ja illalla jumpan ja saunan jälkeen kauhea syöpöttelykohtaus. Koko ajan oon laskenut Kiloklubin avulla kaloreita: syön niin paljon, että paino pysyy. Pahus! Missä on itsekuri? Taidan ostaa Allia.

  Ihana aamu. Oon hyvällä mielellä, aurinko paistaa ja pääsee pyykkiä ripustamaan. Sitten vaikka mattoa pyykille.