Viime yönä olin ihan eksyksissä. Juoksin työvaatteet päällä etsimässä työpaikkaani. Jossain vaiheessa päätin, että mun on tarkasti katsottava ympärilleni, jotta muistan tästä jotain (mua harmittaa, kun en yleensä muista uniani, ensimmäinen kerta, kun muistin sen unissani : )). Näin pullean pulun juosta viipottavan alamäkeä sulat sekaisin ... ja yht'äkkiä se törmäsi pleksilasiin, joka oli keskellä tietä.

  Olen lomalla, siksi kai on duuni hukassa. Unikirja sanoo:"Olet väärällä tiellä, etkä löydä tietä itseesi." Pulu olen minä. Yksi ystävä vuosien takaa jakoi naiset puluihin, kanoihin ja kotkiin :).   "Alamäki kertoo periksi antamisen vaarasta."  Sulat on sekasin, koska mä vaan törmäilen siihen näkymättömään esteeseen uudestaan ja uudestaan. Ja se este on eksä. "Jokin on asettunut poikkiteloin elämäntiellesi. Sinun on selvitettävä itsellesi mikä tämä este on ennen kuin voit jatkaa matkaasi."

  Tosiasiassa mä ajattelen eksää joka päivä ainakin hetken. Tänään mä heti ajattelin myös pleksilasia : ))  ja sain siirrettyä ajatukset muualle.