"Lahjat meinaavat ystävällisyyttä ja suopeutta ja olojen parantumista."  Kirjoitin viimeksi noin. Unessa saadut lahjat tarkoittavat sitä, että alitajunta uskoo olojen parantumiseen, ystävällisyyteen ja suopeuteen. Eihän se todellakaan mikään enne ole. Asiat voivat todellakin mennä vielä enemmän perseelleenkin. Mut tuskin ne menee.

Mun täytyy lakata hokemasta itselleni mantraa "olen epäonnistunut, olen yksinäinen". Näinhän tietysti on, mut hittoako mä sitä itselleni nalkutan. Mä olen monessa asiassa onnistunutkin. Mikä siinä on, että silloin kun ei ole parisuhdetta se näyttäytyy elämän tärkeimpänä asiana, mutta sitten kun semmoinen on, niin ei se yksinään elämän sisällöksi riitä. Vähän niin kuin seksi: Kun se on kunnossa, se meinaa kymmentä prosenttia parisuhteesta, kun sitä ei ole ja se on ongelma, se vie jo 90 prosenttia...

Mulle surkealle yksinäiselle naisparalle tulee huomenna kaksi ystävätärtä kylään. Toista en ole nähnyt melkein neljäänkymmeneen vuoteen. Ajattelin tehdä sen hyvän tomaattisalaatin, tilata pitsan ja ostaa Ben & Jerry's Baked Alaska jätskiä. Meneepä huonosti hah ;)