Joku aika sitten mä oikein toivoin, että näkisin unia mitä tulkita, mutta sitten näinkin taas unen eksästä ja  otti hiukka päähän. Nyt olen pari kertaa nähnyt ihan erilaista unta, joista tämä on ehdottomasti kummallisempi, ehkä kummallisin mitä olen nähnyt. Ei oikein tiedä mistä päästä alkaisi tätä sotkua purkaa ja tulkita.
Synnytys. Siinä auttaminen kuvastaa tärkeää apua, jota pystyy antamaan ystävälle vaikeassa elämäntilanteessa. Jos syntyy eläin "olet löytänyt uuden hienon yhteyden vietti- ja vaistomaailmaasi". Häh? Synnytysunet kertovat usein uuden elämänsisällön löytymisestä ja oman persoonallisuuden kukoistamisesta. Wishfull thinking. Onnistunut synnytys tarkoittaa kaiken hyvin sujumista.
Vasikka. Nuoret eläimet ovat hyviä enteitä. Kultainen vasikkahan on epäjumala. Mutta sehän ei ollut patsas, vaan lihakarjaa. Ja vaikka se olisi ollut epäjumalakin, niin sehän päätettiin laittaa soppaan. Naudanliha voi merkitä taloudellisia huolia siinä missä ruuansulatushäiriöitäkin. Mähän syön eli ahmin iltaisin, ruuansulatusvaivat ovat tuttuja.
Nenärengas. Rengas. Avioliiton symboli tietenkin. Turpa, eli lehmän kuono eli nenä, on muistutus aistillisuudesta. Mä kirjaimellisesti vedin sitä vasikkaa nenästä ja sehän on huijaamista. Ehkä mun alitajunta nyt huijaa mua koko tällä kummalla unella :)).