Pöytä kuvaa vakaata elämää, pirttipöytä kodikkuutta. Valkoinen nuhteettomuutta, puhtautta, pidättyvyyttä (mä olen erittäin pidättyväinen persoona), tunteiden kylmyyttä (aika kylmästihän siinä vasikan teurastamiseen suhtauduttiin, ottaen huomioon, että se oli mun koirani "pentu"), hedelmättömyyttä, kuolemaa. Sokerikoristeista mä unelmoin, koska olin lukenut lehtijutun niiden tekemisestä.
Kirahvi. Epävarmuutta...Toisaalta mä olen aina tykännyt kirahveista, ehkä se oli siinä rekvisiittana. Kameli. Raadantaa. Naisen työtä. Taakan kantamista.
Norsu. Äidillinen eläin, joka muistuttaa elämän mahtavuudesta. Voiman, pitkän iän ja hyvän muistin symboli. "Norsun näkeminen koristeltuna ennakoi iäkkäämpien ihmisten häitä." Vau! Mutta mä söin sen. Syöminen tarkoittaa tarvetta ymmärtää, hallita asia ja elämäntilanne. Ahaa!