Unessa mulla oli vuokrattuna kaksi kämppää aika kaukana toisistaan. Kävin sitten sillä asunnolla, jossa vietin vähemmän aikaa. Naapurin mies kaverinsa kanssa veti mut syrjään ja sanoi, että naapurit jo juoruilee tilanteesta. Mä sanoin kertovani sille mistä on kysymys... Enempää en muista. Hassua, että ihan kuin ne asunnot olisivat olleet tuttuja aikaisemmista unista. Niissä on aina jotain pelottavaa :(

  Asunto ja talohan kuvaavat ihmistä itseään. Mun olivat puoli tyhjiä ja pelottavia, hhmm. Tyhjyys kertoo yksinäisyydestä ja pettymyksestä tunne-elämässä. Juorun sisältö saattaa kertoa asiasta, jota ei hyväksy itsessään( Päättämättömyys? Mähän olen päättänyt pysyä täällä). Pelkounet tiedottavat torjutuista ajatuksista ja tunteista (mä en torju niitä: elämässä on asioita, joita mä pelkään, niin kuin esim. yksinäisyys. No torjun mä ehkä jotain. Täytyypä miettiä). Toisaalta usein tuska ja pelko unessa on jo väistyneen tilan "krapulaa" (eli juontanee juurensa erosta, joka oli kammottava).