Oon hiukan hämmentynyt, koska tunnen kaksi naista, joihin olisin ihastunut, jos olisin mies. Voiko sen hölmömmin sanoa? Okei, tunnen siis kaksi todella viehättävää naista. Tai toista en tunne, kuhan tiedän vaan. Se on nimittäin mun jumppaohjaaja. Täydellinen ulkonäkö yhdistettynä lämpimään persoonallisuuteen. Vähänkö säikähdin tänään, kun hän iski kesken jumpan mulle silmää. Tai siis hämmennyin. Olinkohan mä katsonut liian ihaillen :) ? Toinen on mun duunikaveri, joka on mahtava tyyppi. Fiksu kuin mikä. Hauska. Hyvännäköinen. Molemmat ovat mua kymmenisen vuotta nuorempia.

Juhannusiltana karaokessa istuin samassa pöydässä naisen (oli siinä pari muutakin) kanssa, jonka melko varmaa löytää viikonloppuisin jostain paikallisesta. Siinä jutellessa hän kysyi asunko yksin. Myönsin ja hän katsoi mua hetken pitkään ja sanoi, että hän on ollut ison lapsikatraan yksinhuoltaja ja hänellä meni kahdeksan vuotta ymmärtää, ettei hän ollut vain puolikas parista.  Hän siis näki mun naamastani sen iltaisen erosurun, luki mua kuin kirjaa... Sama nainen jossain vaiheessa sanoi, että hän rakastaa naisia. Naiset ovat niin kauniita ja viisaita ja vahvoja. Hän oli siellä miesystävänsä kanssa ja vaikutti aivan heterolta.

Ois ihanaa tuntea joku viehättävä mies...